آیا بانک ملت در مقطع فوق لیسانس در سال 94 استخدامی دارد؟

طبق تبصره بانک ملت در استخدام سال 94:


۶ صرفاً داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم/کارشناسی (با توجه به رده شغلی مورد درخواست)، مجاز به شرکت در آزمون بوده و متقاضیان دانشجوی مقاطع بالاتر (فوق دیپلم و لیسانس برای نگهبان و کارشناسی ارشد برای بانکدار و متصدی امور اداری)، می بایست تا قبل از بکارگیری، از ادامه تحصیل انصراف داده و برگه تسویه حساب نهایی با دانشگاه را به بانک، ارائه نمایند. (ضمناً دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در مرحله دفاع از پایان نامه قرار دارند مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند).




سایر موارد:


تبصره۱: در خصوص مقطع لیسانس صرفاً متقاضیان دارای مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

تبصره۲: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان، می¬بایست قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی (مورخ ۹۴/۰۹/۱۳) باشد.

۵ حداقل معدل مدرک تحصیلی جهت رده های شغلی بانکدار، متصدی امور اداری و نگهبان، ۱۴ می باشد.


۷ ارائه گواهینامه مهارتهای هفتگانه رایانه (ICDL) از سوی پذیرفته شدگان آزمون کتبی رده های شغلی بانکدار و متصدی امور اداری الزامی می باشد.

۸ مراحل استخدامی شامل آزمون کتبی، آزمونهای روانشناختی، مصاحبه تخصصی، تست آمادگی جسمانی (صرفاً جهت متقاضیان رده شغلی نگهبان)، گزینش و معاینات پزشکی، مطابق دستورالعملها و ضوابط بانک می باشد.

تبصره: آزمون کتبی بصورت چهارگزینه ای بوده و با احتساب نمره منفی (یک سوم) ارزیابی می گردد (نمره منفی شامل پاسخهای نادرست و همچنین انتخاب بیش از یک پاسخ به یک سوال می باشد).

۹ حوزه امتحانی داوطلبان مطابق استان مورد تقاضا تعیین گردیده و محل برگزاری آزمون کتبی، مرکز هر استان خواهد بود.










برای آزمون استخدامی بانک ملت در سال 94 آماده شوید: